yadvarehsokotman

dell nevsht

yadvarehsokotman

dell nevsht

تو و من

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

تو یه دریا من یه ماهی        تو یه جاده من یه راهی


تو خدای من یه بنده         که روزگار بهش میخنده


تو اسمونی من یه ستاره     که جز مرگ راهی نداره


تو یه شاهی من یه بنده     تو بهاری من خزونم


تا قیامت به پات میمونم      تو یه کوهی من یه دره


تو یه درختی من یه شاخه    تو یه دشتی من یه سبزه


تو زمینی من یه تیکه سنگ     واس دوباره دیدنت همیشه دل تنگ


تو زمستونی من یه گلوله ای برف    بیا بشین کنارم که پر حرفم حرف

  • albert lee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی