yadvarehsokotman

dell nevsht

yadvarehsokotman

dell nevsht

اخرین فصل

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ

اخرین فصل شکستن پشت این چراغ قرمز

                       ازتو و عشق تو گفتن دیگه هرگز

تو قفس زندونیم من دلم از زندگی سیره

 

                     خسته از ادمهای اطرافم دلم داره از دلتنگی میمیره

           تو دیگه خواستنی نیستی

          مثل رویا واس عاشق


بودنت شده یه کابوس شدی اینه دق

                  

                  تو دیگه دلت یکی نیست با قلب عا شق من

 

اخرین نبض حضورت توی التهاب قلبم

  

              حکم تیرو دادی بزن که من دریایی دردم


                              توی این سیاهی بازار تو شدی تیر خلاصم


حرمت دلو شکستی میدونی بی تو تنهامو سردم

                            

دیگه گلایه هات کهنه شده واسم


                 روی زخم های تنم تو نمک بودی یا مرحم



  • albert lee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی