yadvarehsokotman

dell nevsht

yadvarehsokotman

dell nevsht

غزل عشق

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ
غزل عشق تورا با شوق خواهم گفت

امشب بخاطر تو شعری تازه تر خواهم گفت

هر قدم که در این عشق پیش میرم

در عشق تو من بی باکتر خواهم شد

از این عشق من به خودم مغرورم

هر لحظه از این عشق دیوانه تر خواهم شد

دل بستن به تو چه اسان است

هر لحظه این وابستگی بیشتر خواهد شد

در عشق پر احساسم و نا ارام

من از این حس زیبا اگاهم

چگونه وصف کنم باران عشق تورا

که خیس کرده چشمهای عاشق مرا


    


  • albert lee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی