yadvarehsokotman

dell nevsht

yadvarehsokotman

dell nevsht

امشب

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ



امشب به حال خود گریه کردم                        امشب هر چه خاطره داشتم پاک کردم

                             عاشقانه بی بهانه تورا بغل کردم

امشب شعرم نه عشق است و نه جدایی      امشب حرفهایم از روی بنگ هست و ماری

                            شب زنده داری میکنم با اشکهای نیمه شب

                            دردهامو فراموش میکنم با تزریق یک سرنگ

امشب بجای غم و گریه زاری                      مینویسم دردهامو روی کاغذ به یادگاری

                           امشب منو کاغذو خودکار ابی بیک

                           شب زنده داری میکنیم خیلی شیک

منو درد و دود قدم میزنیم تا یه جای دور        جای که قلب ها تاریکنو چشمها کور

                           امشب خودم هم کمی ترس دارم

                              امشب منم کمی هوس دارم

              هوس بریدن شاهرگ را  امشب کمی بیشتر تورا دوست دارم




  • albert lee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی